Често поставувани прашања

Нови ли се продуктите, кои ги продаваме?
Може ли да ја заменам или вратам порачката?
Сите делови во онлајн продавницата AutoCentar.MK може да бидат заменети или вратени во законскиот рок од 14 дена.
За да биде заменет или вратен продуктот треба да не е употребуван или монтиран и со неоштетено пакување, кутијата или пликото, во кој е добиен. Во случај овие услови да не се исполнети AutoCentar.MK го задржува правото да не го прифати вратениот продукт. При враќање на продуктот, клиентото има право да побара да му биде вратен износот кој го платил или да му биде заменет со друг. Рекламации и забелешки се примаат во рок од 3 дена од приемот на стоката со уреден записник.Роба приваќаме назад само доколку е земена во рок од 14 дена. Роба која е по нарачка на купувачот од странство не подлежи на враќање или замена.
Како и кога се доставуваат порачаните продукти?
Сите пратки се испраќаат преку Карго Експрес до адреса или до база по избор на клиентот. Доколку продуктот го немаме на лагер, AutoCentar.MK има право да го продолжи рокот на испорака. За повеќе информации прочитајте на страницата: "Достава".
Како и кога се наплаќаат продуктите, кои сум ги порачал?
Плаќањето на продуктите купени од нашиот вебсајт се вршат преку Карго Експрес во моментот на подигање или преку банка.
Порачките направени од странци или за продукти кои не се на лагер се плаќаат преку кредитна картичка или преку банка на сметка на фирмата.
Може ли купените продукти да бидат вратени за рекламација?
Секој продукт може да биде рекламиран во рокот кој е даден од страна на производителот.
За ова се пополнува формулар од страна на лиценциран автосервиз, во кој е монтиран продуктот. Продуктот заедно со формуларот се испраќа кај производителот, во рок од 30 работни дена ќе добиете одговор дали рекламацијата е прифатена и дали средствата ќе ви бидат вратени или ќе се изврши замена со нов продукт.
Може ли да ја откажам порачката?
Да, порачката може да биде откажана, во случај избраниот продукт да го немаме на лагер и нашите колеги неможат да ви предложат алтернативна замена.
Издавате ли фактури?
Издаваме фактури.
Во цената на продуктите дали е вклучено и ДДВ?
Да. Цените се со вклучен ДДВ.
- Магацин: 034-528-564
- Messanger Chat: AutoCentar.MK
- Канцеларија AutoCentar.MK
- Индустриска Зона Север ББ
- Струмица, 2400
- АУТОЦЕНТАР ГРУП ДОО
- ЕМБС 7448066
- Продажба: [email protected]
- Статус: [email protected]
- Други: [email protected]
-
Огромен избор Над 800 000 авто делови
-
Експресна достава Откуп
-
14 дена рок Враќање или замена
ТОП производители


























Одговор от Авто делови AutoCentar.MK:
(Translated by Google) Dear Mende, regarding your order, you were previously warned that the part you want is without the option of return or exchange and that the order can only be carried out at your own risk (we have the whole conversation on viber conversation) and we received a confirmation for the same an answer from your side that you are sure it will fit, so we sent it to you, from our side the contract was fulfilled in its entirety and the same part with the specifications that you decided on yourself was sent to you. With respect, the Autocenter team. (Original) Почитуван Менде во врска со вашата нарачка вие бевте претходно предупредени дека делот кој што го сакате е без опција за враќање или замена и дека нарачката може да биде извршена само на ваша одговорност ( целиот разговор го имаме и на вибер конверзација ) и за истиот добивме потврден одговор од ваша страна дека сте сигурни дека ќе одговара па така и ви го испративме , од наша страна договорот беше исполнет во целост и истиот дел со спецификациите за кои што сами се одлучивте ви беше испратен.Со почит тимот на Аутоцентар.













