Често поставувани прашања

Пазарувајте онлајн 24/7

Нови ли се продуктите, кои ги продаваме?

Сите приложени продукти во вебсајтот AutoCentar.MK се чисто нови, неупотребувани и во оргиналното пакување.


Може ли да ја заменам или вратам порачката?

Сите делови во онлајн продавницата AutoCentar.MK може да бидат заменети или вратени во законскиот рок од 14 дена.

За да биде заменет или вратен продуктот треба да не е употребуван или монтиран и со неоштетено пакување, кутијата или пликото, во кој е добиен. Во случај овие услови да не се исполнети AutoCentar.MK го задржува правото да не го прифати вратениот продукт. При враќање на продуктот, клиентото има право да побара да му биде вратен износот кој го платил или да му биде заменет со друг. Рекламации и забелешки се примаат во рок од 3 дена од приемот на стоката со уреден записник.Роба приваќаме назад само доколку е земена во рок од 14 дена. Роба која е по нарачка на купувачот од странство не подлежи на враќање или замена.

Како и кога се доставуваат порачаните продукти?


Сите пратки се испраќаат преку Карго Експрес до адреса или до база по избор на клиентот.
 Доколку продуктот го немаме на лагер, AutoCentar.MK има право да го продолжи рокот на испорака.
 За повеќе информации прочитајте на страницата: "Достава".

Како и кога се наплаќаат продуктите, кои сум ги порачал?


Плаќањето на продуктите купени од нашиот вебсајт се вршат преку Карго Експрес во моментот на подигање или преку банка.

Порачките направени од странци или за продукти кои не се на лагер се плаќаат преку кредитна картичка или преку банка на сметка на фирмата.

Може ли купените продукти да бидат вратени за рекламација?

Секој продукт може да биде рекламиран во рокот кој е даден од страна на производителот.

За ова се пополнува формулар од страна на лиценциран автосервиз, во кој е монтиран продуктот. Продуктот заедно со формуларот се испраќа кај производителот, во рок од 30 работни дена ќе добиете одговор дали рекламацијата е прифатена и дали средствата ќе ви бидат вратени или ќе се изврши замена со нов продукт.

Може ли да ја откажам порачката?

Да, порачката може да биде откажана, во случај избраниот продукт да го немаме на лагер и нашите колеги неможат да ви предложат алтернативна замена.

Издавате ли фактури?

Издаваме фактури.

Во цената на продуктите дали е вклучено и ДДВ?

Да. Цените се со вклучен ДДВ.

Онлајн чет
Офлајн
Телефон
Адреса
  • Канцеларија AutoCentar.MK
  • Ристо Клепов 2
  • Струмица, 2400
  • АУТОЦЕНТАР ГРУП ДОО
  • ЕМБС 7448066

ТОП производители