Пазарувај со до -10% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувај со до -10% намаление

Често поставувани прашања

Пазарувајте онлајн 24/7

Нови ли се продуктите, кои ги продаваме?

Сите приложени продукти во вебсајтот AutoCentar.MK се чисто нови, неупотребувани и во оргиналното пакување.


Може ли да ја заменам или вратам порачката?

Сите делови во онлајн продавницата AutoCentar.MK може да бидат заменети или вратени во законскиот рок од 14 дена.

За да биде заменет или вратен продуктот треба да не е употребуван или монтиран и со неоштетено пакување, кутијата или пликото, во кој е добиен. Во случај овие услови да не се исполнети AutoCentar.MK го задржува правото да не го прифати вратениот продукт. При враќање на продуктот, клиентото има право да побара да му биде вратен износот кој го платил или да му биде заменет со друг. Рекламации и забелешки се примаат во рок од 3 дена од приемот на стоката со уреден записник.Роба приваќаме назад само доколку е земена во рок од 14 дена. Роба која е по нарачка на купувачот од странство не подлежи на враќање или замена.

Како и кога се доставуваат порачаните продукти?


Сите пратки се испраќаат преку Карго Експрес до адреса или до база по избор на клиентот.
 Доколку продуктот го немаме на лагер, AutoCentar.MK има право да го продолжи рокот на испорака.
 За повеќе информации прочитајте на страницата: "Достава".

Како и кога се наплаќаат продуктите, кои сум ги порачал?


Плаќањето на продуктите купени од нашиот вебсајт се вршат преку Карго Експрес во моментот на подигање или преку банка.

Порачките направени од странци или за продукти кои не се на лагер се плаќаат преку кредитна картичка или преку банка на сметка на фирмата.

Може ли купените продукти да бидат вратени за рекламација?

Секој продукт може да биде рекламиран во рокот кој е даден од страна на производителот.

За ова се пополнува формулар од страна на лиценциран автосервиз, во кој е монтиран продуктот. Продуктот заедно со формуларот се испраќа кај производителот, во рок од 30 работни дена ќе добиете одговор дали рекламацијата е прифатена и дали средствата ќе ви бидат вратени или ќе се изврши замена со нов продукт.

Може ли да ја откажам порачката?

Да, порачката може да биде откажана, во случај избраниот продукт да го немаме на лагер и нашите колеги неможат да ви предложат алтернативна замена.

Издавате ли фактури?

Издаваме фактури.

Во цената на продуктите дали е вклучено и ДДВ?

Да. Цените се со вклучен ДДВ.

Онлајн чет
Офлајн
Телефон
Адреса

ТОП производители

Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Goran Cvetkoski
Goran Cvetkoski
09 March 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Macolot 4 Fun
Macolot 4 Fun
05 March 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Стефан П.
Стефан П.
05 March 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Dejan Dodevski
Dejan Dodevski
01 March 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Matej Dimkovic
Matej Dimkovic
21 February 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Boris Kalajdziev
Boris Kalajdziev
19 February 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
igor pikov
igor pikov
14 February 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Nikica Popovski
Nikica Popovski
03 February 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Sandeyed Man
Sandeyed Man
30 January 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Abaz Selmani
Abaz Selmani
26 January 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Hristijan
Hristijan
18 January 2024
На време испратено од Авроцентар,но од фирмата за достава ЕСЛ не знаеа дека пратката е во базата и ме шетаа по телефони и двапати до нивната база за на крај со мое учество да ја најдеме пратката во пакетот пред масата на вработената во базата во Илинден.Вработената тврдеше дека се пребарала и дека не е тука.Сменете си ја компанија за достава!!!!!!!
Одговор от Авто делови AutoCentar.MK:
(Translated by Google) We apologize from our side for the bad experience with the delivery company Eco Logistics Service, but it is a completely different company and we cannot react to their service, but we will still take your advice into consideration and this bad experience will be passed on to them. (Original) Ви се извинуваме од наша страна за лошото искуство со доставувачот Еко Логистик Сервис но тоа е сосема друга компанија и ние не можеме да реагираме на нивната услуга но сепак вашиот совет ќе го земеме во обзир и ова лошо искуство ќе им биде пренесено.
G
Dragan Stojanovski
Dragan Stojanovski
12 January 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Pece Jovanovski
Pece Jovanovski
09 January 2024
Top G
Mirjana Lukic
Mirjana Lukic
04 January 2024
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Dejan Sokolovski
Dejan Sokolovski
27 December 2023
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
sluhist
sluhist
19 December 2023
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Zlatko Ilievski
Zlatko Ilievski
18 December 2023
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Adnan Sali
Adnan Sali
08 December 2023
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Goce Jordanovski
Goce Jordanovski
29 November 2023
Корисникот нема оставено коментар, има направено само оценка. G
Aleksandar Bozhinovski
Aleksandar Bozhinovski
28 November 2023